Advertenties


Meer gas dan dat ik het pedaal indruk

Gestart door PuckStar, 3 februari 2014, 18:15:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bowldave

hoeveel kilometer heeft ie totaal gereden?

PuckStar

ongeveer 85000 km.

ik ben gisteren dus bij de garage geweest. tijdje samen gereden en volgens hun is er niets aan de hand. ja het klinkt misschien wat anders dan voorheen en het is ook niet helemaal normaal, maar niets iets om nu zorgen over te maken.
de toerenteller schiet ook niet volledig uit en het is ook niet consistent. de koppeling pakt ook de hele tijd goed terug als je een beetje met de koppeling op en neer gaat tijdens het rijden.
ik zal nog wel een filmpje posten van hoe het eruit ziet en hoe je het hoort.
maargoed, mocht dit dus wel ineens een probleem worden kunnen ze niet zeggen dat ik niet ben langs geweest :).
als het erger wordt moet ik me wel melden.

PatrickN

Hoi,
als bezitter van 2.0 tce coupe uit en sinds 2009 viel mij onlangs ook zoiets op, alleen dan bij koude motor en in de 6e versnelling. Ook langs de dealer, geen koppeling probleem.
Hoe gaat het nu, zo'n 4 maanden later?

PuckStar

Citaat van: PatrickN op  6 juni 2014, 13:03:37
Hoi,
als bezitter van 2.0 tce coupe uit en sinds 2009 viel mij onlangs ook zoiets op, alleen dan bij koude motor en in de 6e versnelling. Ook langs de dealer, geen koppeling probleem.
Hoe gaat het nu, zo'n 4 maanden later?
Nou het heeft even geduurd maar hier dan een update :).
Ik merk dat het verschijnsel zich totaal zo'n 3 a 4 maanden heeft voorgedaan en het is nu dus ook alweer een paar maanden verdwenen.
Hoe dat komt echt geen idee.

Ik had het overigens bij zowel koude als warme motor (bijv. na al 30minuten gereden te hebben) en vooral in de 4e en 5e versnelling.

Heb jij er nog steeds last van?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev