Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 50

Gestart door matthew, 9 september 2014, 20:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Renault Sport

 :D :D

Ik laat wel weten wanneer ik ga crossen. Maken we er dan een meeting van (als er animo voor is, haha), of niet? Dat is veel leuker, tenminste vind ik. :q

Willem

Ik ben er wel voor, vind crossen wel mooi en lekker dichtbij ;)

Dirk Kuipers

Mark, ga je het hitteschild niet meer terug plaatsen begrijp ik?
Wel bling bling hoor! :)

mark

Dankje  :)

Het hitteschild komt niet meer terug idd, heb er ook geen bevestigingspunten voor op het nieuwe spruitstuk.  ;)

Dirk Kuipers

Jeetje, dat was wel erg dun wat eruit kwam!

mark

Ja idd, binnenkort de anderekant ook nog ff doen.  ;)

Dirk Kuipers


Mario1986

Ik ben zelf ook benieuwd maar heb er vertrouwen in !-!


Alessio

@Mario,als je de volledige wagen dipt,houdt er dan even rekening mee dat als je het eraf gaat doen,dat de vernis op meerdere plaatsen gaat los komen..
Net het zelfde met men megane gebeurd,en dit was met de originele Amerikaanse Performix!

Mario1986

Was niet van plan het er meteen weer vanaf te halen.
En als dit wel gebeurd dan moet hij gewoon weer een nieuw dipje krijgen 8)7

Yorick

Donder, ben benieuwd naar het kleurtje Mario!

mark

Heb op mijn motorkap het er ook al eens af gehaalt, ook de amerikaanse perfomix voor gebruikt.

Maar helemaal niks aan het handje, de lak bleef netjes zitten. ook rond de steenslag plekjes.

Ik zou de auto dan eerst ff in de wax zetten, voordat je gaat plastidippen.  ;) dan is de kans een stuk kleiner dat je de lak er mee aftrekt, als je het er weer af wilt halen.  ;)  !-!

Alessio

Zwart heeft dit effect inderdaad niet,kleuren dat zon aantrekken dus wel zoals de fluokleuren etc.
Moet ook veel dunner gespoten worden het zwart.

mark

Goed bezig Dredan.  !-!

Ga je de bovenkant van het dashboard ook nog doen? Dan moet je die eerst in de polyester zetten, anders komen er bubbels onder als de zon er op staat te branden.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev