Advertenties


Topic: Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz, enz.. DEEL 29

Gestart door Tedo, 9 januari 2016, 20:06:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ghost_Rider187

Citaat van: Tedo op 17 juni 2016, 21:34:46
Mooi ding! Dat iemand de wagenparkbeheerder zo ver heeft weten te krijgen om die te kunnen leasen in 2013 (terwijl iedereen toen koos voor een 14% bijtelling DCi).  _o_

Dat verbaasde ons ook we hebben de laatste 2 weken alleen maar dikke bakken binnen gekregen een VW Golf 6 GTI , BMW 428i met een M performance pakket !! ( die BMW heeft overigens 4 dagen gestaan !! prijskaartje a 42.900,-Euro !! ) en nu dan deze Renault Megane III RS Red Bull

Tedo

Citaat van: Alessio op 17 juni 2016, 23:52:09
Wel lekker prijzig,heb die van mij een heleboel goedkoper gekocht..

Tsja, in België zijn nieuwe en tweedehands auto's nu eenmaal veel goedkoper omdat er geen BPM (extra belasting van de overheid) op zit.

Alessio

Ooh dat wist ik niet. Wordt er bij jullie dan nog jaarlijkse taxen(wegenbelasting etc) betaald?

mark29

Ja wegenbelasting, daar zijn ze hier ook gek op.
Voorbeeld, auto tussen de 1150 en 1250 kilo kost dan 144 euro per kwartaal, en dus op jaar 576 euro. Op benzine dan.
Hier afhankelijk hoe zwaar en welke brandstof.

mark29

Owja en vergeet niet het tanken, dat is hier een stuk duurder.
Wij rijden geregeld naar Poppel om daar even te tanken, stukken goedkoper, ondanks stukje op en neer rijden.

Tedo

Citaat van: Alessio op 20 juni 2016, 16:59:14
Ooh dat wist ik niet. Wordt er bij jullie dan nog jaarlijkse taxen(wegenbelasting etc) betaald?

Waarom dacht je dat Nederlandse jongens van begin 20 nog in een Megane I of II rijden? Puur omdat een III nog niet te betalen is hier voor ze.

mark29

En die belgen maar denken dat hollanders gek zijn op ouwe rommel haha.

mark

Tja..... dat is nederland hè. Hier draait de regering je een poot uit,  waar ze maar kunnen.  >:(

mark

En zoals Tedo al zegt, is dat dus ook de reden waarom ik nog een megane 1 rij. Misschien met 2 jaartjes, als de prijs nog wat gezakt is. Dan koop ik een megane 3 hatchback.

Rhumboy

Hier in België willen ze juist dat je een nieuwe wagen koopt want de inschrijvingstaks voor dieselwagens is serieus de hoogte ingegaan. En omdat er bijna geen benzinewagens 2de hands te krijgen zijn kopen de meesten een nieuwe wagen.

Tedo

Volgens mij rijden de meeste Belgen ook in een diesel (valt me op als ik er ben).

On topic:

Opknapper II RS voorbumper phase 2.

Yorick

Wie ziet er toevallig van die verloopkabels voor de achterlichten zodat je ph 2 lampen probleemloos kan connecten in een ph 1?

PS: zeg ik dit zo goed?

Alessio

Hier in Belgie hebben we inderdaad op nieuwe wagens dan Inschrijvingstaks,wordt dan berekent op je Uitstoot en Kilowatt.
Je jaarlijkse taks heeft dan weer te maken met je motorinhoud(fiscale pk's).
Ik moet wel zeggen,als je in NL rijdt op de wegen t.o.v BE dan rijdt je op een wolkje zo'n goede banen t.o.v hier..

Diesels zijn in BE inderdaad in de meerderheid maar dit is wel aan het veranderen nu de prijzen van de diesel en benzine bijna gelijk komen.


@Yorick,ben je op zoek naar verloopkabels van de Lexus achterlichten?

Yorick

Als dat ervoor zorgt dat ik het probleemloos zonder solderen etcetera het over kan zetten wel ja.

Ghost_Rider187

De Megane III RS Red Bull is vandaag verkocht aan een liefhebber !! De RS was donderdag binnen gekomen!
Ja Nederland is een verrukt land kijk maar ik rij 2 Megane,s en een BMW die kan ik gewoon betalen in Duitsland.
Wegenbelasting voor mijn BMW 530D is jaarlijks 401,-Euro!! in Nederland niet te betalen dus

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev